неділю, 1 травня 2011 р.

Вазони

Маленька передмова))) Я з дитинства знала, що на підвіконні мають бути вазони. От інакше я не бачила підвіконня. У моєї мами їх дуже багато. Особливо любить орхідеї, вони у неї такі красуні (тьху..тьху)))) І я собі завжди уявляла свою квартиру повну вазонів)
Але, не так склалось як гадалось. Живемо уже 2,5роки на зйомних квартирах і завжди шкода було купувати вазони. Шкода, бо важко їм прийдеться при переїзді. А переїжджали ми досить часто. Відколи народився синочок ми осіли на одній квартирі (сподіваюсь на довго...). І я просто не втрималась, та і підвіконня тут широкі. Ну так і просяться на них вазоночки. 
Отож вчора пішли в магазин і купили собі аж...3 вазоночка. Хі хі))) Початок покладений...процес пішов)
Хух, замучила я вас своїми розповідями. Ось і головні герої мого допису)))
Це каланхоє. Купила, бо дуже подобається їхнє цвітіння. Як приживуться, то куплю ще парочку)

Всім відома фіалка. Від них важко втриматись))))

Драцена. Чоловік дуже любить такі вазони. А ще він вподобав  декоративну коноплю =))) Скоро куплю і покажу це диво))))

Грошове дерево. Подарувала чоловікова мама.  Я його просто пересадила, бо в старому горшку почав "вмирати".
Там йому мало місця було. І земля просіла так, що коріння опинилось під самим верхом. Дуже хочу, щоб він віджив.
Дівчата, якщо знаєте вазони, які добре живуть на сонячній стороні (там де прямі промені сонця) порадьте, бо пустує підвіконня у великій кімнаті)

Немає коментарів:

Дописати коментар