понеділок, 24 жовтня 2011 р.

Готуюсь до переїзду)

Всім привіт! Ой дівчата, у мене як в приказці "Людина планує, а Бог керує")))) Планували переїзд в межах Харкова...а тепер маю місяць на збори для переїзду в Івано-Франківськ) Я ніби і рада цьому, але в середині все тремтить. Не скажу, що все з "0" починати треба, бо то все ж моє місто...але на початку треба буде жити з батьками. Треба буде шукати квартиру, садочок малому, педіатра) Ух....аж дух захоплює.
А саме складне для мене - це переїзд. Я поки не знаю, як то все везти. Меблів у нас не має, але одяг, взуття, трохи техніки, іграшки...наймати машину, дуже дорого виходить. Треба десь 4-5 тисяч віддати за переїзд (бо беруть в 2 сторони).
Так багато думок в голові...повна каша. Дуже переживаю, щоб чоловік не пошкодував про це, і у нас все получилось.....

7 коментарів:

  1. Марійко, не тремти! Якщо вирішили, то треба бути впевненому і йти до кінця. Успіху тобі в цьому! З часом все стане на свої місця! Не хвилюйся і все буде добре.
    А чому так доля склалась, що додому?

    ВідповістиВидалити
  2. Валя, дякую за підтримку! І що дивно, то я почала цю розмову. То я поміняла наші плани. Почалось все з роздумів про власне житло. Харків місто велике, і житло тут значно дорожче. А у Франківську ситуація трішки інша. Та і подобається нам то місто дуже....як сказав чоловік, що життя у Франківську то відпочинок душею)

    ВідповістиВидалити
  3. Бажаю все подолати і трохи відпочити душею!!! Гарного влашування!

    ВідповістиВидалити
  4. Коли все вирішили самі і обоє разом, то тільки вперед і без роздумів! Удачки вам! :)

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, дівчата за підтримку) Сподіваюсь, що все вдасться як ми задумали!

    ВідповістиВидалити
  6. поц ікався перевізниками і їх тарифами. напевно, то найвигідніше відправити пакунки саме так.

    ВідповістиВидалити
  7. Машуль, все буде чудово!!!! є ж ще одна приказка "Все що не робиться - накраще " ;) і я вам щиро цього бажаю!!!!
    і тут ближче до нас будеш ;)

    ВідповістиВидалити