четвер, 2 лютого 2012 р.

Ще одна листівочка)

Привіт! Початок дня був дуже хорошим: накупила малому одягу, "відкрила" для себе багато чудових блогів і на гребені натхнення зробила ще одну листівочку.
І коли вже зібралась писати цей пост, посварилась з чоловіком((( Він зараз далеко від нас...у відрядженні. Коли, його не має поруч я завжди "на взводі" і найменша дрібниця виводить мене з себе...Мені дуже соромно через це, бо я нервуюсь сама, нервую чоловіка і малий трохи не в дусі через то все. А коханий тільки вчора поїхав, і що то буде до кінця відрядження:)))) Він певне повертатись не схоче, я б до такої себе не повернулась:))) (шуткую звичайно)
Пора закінчувати мої ниття, і показувати листівку.
З фоном трохи біда, бо тільки на тій фіалці фотоапарат не задіяв спалах...ну і ладно)

Шви трішки криві, бо шила вручну, рівніше на жаль не виходить(
Ідею такого сердечка побачила в одному блозі, дуже мені сподобалась! І я її позичила)

Усьо) Маю ще пару ідей листівок, але зовсім не маю часу їх робити( Вночі спати хочу, а вдень дитина бавитись хоче:)))

3 коментарі:

  1. листівочка гарненька!!! бачила колись МК таких сердечок! але ніяк не доберусь спробувати )))
    не сумуй!! я б теж була на взводі , якби мій чоловік поїхав у відрядження! скоро повернеться!!!! куда він без тебе і синулі!!!

    ВідповістиВидалити
  2. от такі ми жінки ))) сумуємо і сваримось всерівно )))) все буде ок!!!
    а листівочка чудова і цей ручний шов додає їй такого затишку ))

    ВідповістиВидалити
  3. Мар’янка, дякую! А я сьогодні тільки глянула і відразу зрозуміла, що хочу такі ж сердечка) Правда з тим прошиванням десь 40 хвилин тягалась, аж спина почала боліти:))))
    Оксанка, дякую! Написала за шов, бо недавно читала блог "скрапкритика" і там дівчата трохи сварили за такі шви (неакуратно, по дитячому і т д). Треба купити ту штучку, що розмітку робить;)
    П.С. знаю, що час скоренько пролетить...але так звикла, що він поруч...

    ВідповістиВидалити