пʼятницю, 30 березня 2012 р.

Нарешті...друга сторінка))))

Ой, я думала, що відразу зроблю 2 і 3 сторінки...Та не так сталось, як гадалось)))) Я все уявляла, думала і шукала час на цю сторіночку. І все не виходило, то малий спить, то я не маю сил робити. І сьогодні мене "прорвало":)))))
Мені дуже подобається. Більше, ніж листівки робити;) Тсссс....)
Ось скетч по якому спробувала зробити)

Ну і покажу своїх коханий мужчин) Дуже дуже їх люблю!!!
Можна сказати, що то перше знайомство з річкою...перше свідоме знайомство:)))
Тато вчить обирати вірний камінець:))))

Готуємось до Євро 2012!))))
Люблю Вас! Вдалих вихідних)

3 коментарі:

  1. Ой, яка гарна сторіночка) Папірчик дуже гарний фотки такі вдалі...і метелики... класно))))
    Хлопці твої футболісти)))

    ВідповістиВидалити
  2. о, пропажа )))) а я то думаю куди ти пропала ;) а ти сторіночки робиш ;)
    чудова сторінка, така спокійна і сімейна )))
    спробуй додавати ще під фото підложки ;) і продовжуй впевнено далі , ТИ МОЛОДЧИНКА!!!!
    а ще з власного досвіду ( я теж зараз роблю альбом) бери собі в допомогу скетчі, бо них знаааачно простіще щось придумати і розкласти ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Надя, дякую! Папірчик мені теж дуже дуже подобається. Дуже люблю папір цієї фірми;) Татко щось з футболом не дружить, а от син...ще з пеленок любить дивитись футбольні матчі) Напевне дідові гени проснулись))))
    Оксанка, дякі) Так люблю, коли мене хвалять:)))) А що таке підложка? Я там поставила під фото бумажку...правда я її затонувала в голубий колір:))) За скетчі, я ніби брала за зразок. Але в мене не виходить повторити так само) Я зараз покажу, а ти скажеш чи вийшло)

    ВідповістиВидалити