суботу, 2 квітня 2011 р.

Привіт! Я сьогодні ходила на посиденьки від "Творчої майстерні Jenny art"
Стільки позитиву я не отримувала давно) Дівчатка дуже привітні і гостинні. Надивилась я на їхні роботи...там така краса! Сподіваюсь, я теж доросту до їхнього рівня!
А ще ми чудово поспілкувались, а це так важливо для мене) Бо то лиш чую "агу", "брем..брем"))) А тут...дівчачі теревені) Дякую!!!
Ми там не тільки "ляси точили", ми займались корисним ділом) Декорували буквочки. Я захотіла зробити чоловікові сюрпрайз, тому обрала буквочку "А".

А ще хочу похвалитись своїми скраповськими обновками)

4 коментарі:

  1. Чарівна буква вийшла.
    І обновки класні!!!

    ВідповістиВидалити
  2. буква дійсно вийшла суперова!!!!!
    ех..класно що в вас там є такий кльовий магазинчик )))) де можна все потрогати...роздивитись ))))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую дівчата! Я сама була в повному "ауті"))) Але коли є така можливість, то втримати гроші в гаманці ще важче))) Туди треба забігати, і бігом втікати)))

    ВідповістиВидалити
  4. Буковка получилась красивая! Мне тоже очень понравилось вчера на праздновании. И вообще это мой любимый скрапмагазинчик...

    ВідповістиВидалити