вівторок, 19 квітня 2011 р.

Великодня листівочка

Привіт! Вчора отримала своє замовлення від Оксанки! Я була така щаслива, то не передати словами))))) І відразу руки потягнулись щось зробити. Довго я не мудрувала і використала шаблон яєчка. З того вийшла така весела Великодня листівочка) То тільки перша, ще треба 4 зробити)
Я б вчора доробила, але малий як побачив те все добро, то не відходив від мене. Навіть наш татко з іграшками не врятував ситуацію. У мами на руках і сльозами в очах (бо нічого не дають) зробили цю одну листівочку)
Ось мої надбання)

П.С. :))) До мого замовлення Оксанка додала ще і подаруночки. Дякую тобі золотко! Такі подарунки приносять багато радості!

4 коментарі:

  1. рада що тобі сподобалось ;)
    листівочка в тебе вийшла чудова!!! я чомусь ніяк не наважусь робити яєчко ))))
    бачу і в тебе синочок помічник ))))
    моя мацьопа так "помагала" що я тепер набір штампів не можу знайти ))))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую! В нього аж руки трусяться як бачить, що я свою коробочку витягаю)))) І завжди мусить тримати те ж саме в руках, що і я) Беру лєнточку, і йому відрізаю клаптик. Сама беру клей, йому даю ковпачок від нього. Має свій власний скотч, і дитячі ножнички. Йому лиш 11,5 місяців, а що буде як підросте)

    ВідповістиВидалити
  3. Очень хорошая открыточка.
    У меня тоже шилопоп-совсем не дает что-то делать.))
    Приятно познакомиться.

    ВідповістиВидалити
  4. Оля, дякую! Мені теж приємно познайомитись)

    ВідповістиВидалити